Рекламата отвръща на удара

цензурирана секс рекламаКакто скоро SexWelll писа, Австралийският медицински институт бе санкциониран по повод своя реклама, употребяваща думата 'секс'.
Днес научихме, че мъжът, който е отговорен за разрешаването на един от най-сериозните социални проблеми на Австралия (еректилната дисфункция), е разрешил и свой такъв - проблематичен билборд.

Джак Вайсман е предприел действия по цензурирането на 120 гигантски билборда, съдържащи слогана 'Искате по-продължителен секс?' Властите го обвиниха, че спомага за 'сексуализирането' (каквото и да означава това) на децата.
В отговор на неправомерните според него обвинени, Вайсман наредил само да закрият думата 'секс' с още по-големи надписи 'цензура'. Той твърди, че не се заяжда, а просто отговаря на нуждите на обществото.

'Трябваше да се съобразим с изискванията на Бюрото за рекламни стандарти и потърсихме дума, подходяща да замени думата 'секс'. Някой предпожи 'цензура' и всички се съгласиха.
Вайсман сподели, че всичките 120 билборда са се сдобили с черно-бялата лепенка и това е струвало хиляди долари на компанията.

Не толкова скъпо е излязло преобразяването на рекламата за някои гневни родители. Стив (който пожела анонимност) споделя, че за 5 долара и с малко червено тиксо е превърнал собственоръчно 'sex' в 'sox'. 'Омръзна ми децата ми да са обект на рекламни послания за увиснали пениси', негодува той. 'Рано или късно ще се притесняват основателно за състоянието на своите. Не е нужно това да става от ранна детска възраст.'

16.09.2008 г.

Коментари за Рекламата отвръща на удара


ISIC

Wellman








Copyright © 2005 - 2018 sexwell.bg   Boiled by WebSins WebSins

Google+