Лесни кегел упражнения

kegel sexwellМного жени в определен етап от живота си ще разберат, че качването на килограми, бременността и раждането на дете силно допринасят към отслабването на тазовото им дъно. Това на свой ред отслабва контрола над пикочния мехур и може да доведе до изпускане при дори най-безобидните действия, като например кихане. Удоволствието от секса също може да намалее, тъй като вагиналните стени не се стягат така добре около члена. Кегел упражненията могат да оправят това!

Как се правят?
За да усетите мускулът, който се опитвате да стегнете, опитайте докато уринирате внезапно да спрете струята. Мускулът, който спира урината е същият мускул, който ще тренирате. Опитайте отново след като се изпишкате. Стегнете и задръжте този мускул колкото можете, след което опуснете и повторете. Това е!

Най-лесният метод за извършване на кегелови упражнения, е чрез използване на вагинални "гейша" топчета. Те са незабележими и могат да се носят по време на ежедневни дейности. Когато във влагалището има предмет, тялото ви инстинктивно ще се опита да го задържи, за да не изпадне. Благодарение на различните тежести в топчетата, можете съвсем лесно да тренирате тазовите си мускули докато работите, пътувате, ходите навън и тн.

Вагиналните топчета са подходящи дори за жени, които имат смъкната или обърната матка, или са били подлагани на хистеректомия. Повече за тях можете да видите тук.
16.08.2016 г.

Коментари за Лесни кегел упражнения









Copyright © 2005 - 2017 sexwell.bg   Boiled by WebSins WebSins

Google+