Как да стегнем вагината си?

Много жени в определен етап от живота си ще разберат, че качването на килограми, бременността и раждането на дете силно допринасят към отслабването на тазовото им дъно. Това на свой ред отслабва контрола над пикочния мехур и може да доведе до изпускане при дори най-безобидните действия, като например кихане. Кегел упражненията могат да оправят това състояние.

За по-добри оргазми

Когато жената получава оргазъм, мускулите на влагалището се съкращават и изпращат вълни на удоволствие по цялото ви тяло. Тазовите мускули всъщност са отговорни за тази невероятна наслада. Ще забележите, че колкото по-силни стават мускулите ви, толкова по-тясна става вагината. Това означава, че по време на секс ще усещате проникването на пениса много по-добре от преди, но и вашият партньор ще го усети също!

Искам по-стегната вагина - как?

За да усетите по-добре мускулът, който се опитвате да стегнете, опитайте докато уринирате внезапно да спрете струята. Мускулът, който спира урината е същият мускул, който ще тренирате. Опитайте отново след като се изпишкате. Стегнете и задръжте този мускул колкото можете, след което опуснете и повторете. Това е!

Най-лесно е упражняването чрез използване на вагинални (гейша) топчета. Тук идва и елементът на удоволствието – освен полезно, използването на вагинални топчета е и приятно!

Топчетата са незабележими и могат да се носят по време на ежедневни дейности. Когато във влагалището има предмет, тялото ви инстинктивно ще се опита да го задържи, за да не изпадне. Благодарение на различните тежести в топчетата, можете съвсем лесно да тренирате тазовите си мускули докато работите, пътувате, ходите навън и тн.

Вагиналните топчета са подходящи дори за жени, които имат смъкната или обърната матка, или са били подлагани на хистеректомия. Различните модели можете да разгледате тук!
21.06.2016 г.

Коментари за Как да стегнем вагината си?









Copyright © 2005 - 2017 sexwell.bg   Boiled by WebSins WebSins

Google+