Сексуални гимнастики

Секс. Той може да възпламени сетивата ни, да ни развълнува и да пробуди нови измерения от контакта с партньора ни. Любовната прегръдка не изисква специална квалификация и не е запазена само за млади двойки във вихъра на страстта. Любовници от всяка възраст, са способни да култивират сексуална наслада през целия им жизнен път.

Е, къде е уловката? Един от най-важните и често пренебрегван елемент на благодатния секс, е практиката. Редовната практика може да изостри апетита и да направи секса по-приятен.

Добрият секс е хубаво нещо

Въпреки че дефиницията е свободна, “добър секс” може да се приеме като акт на интимност, който подобрява здравето и благосъстоянието. От него има значителни психични и физиологични ползи. Доктор Пол Пиърсол /автор на книгата “Суперимунитет”/ казва, че в контекста на щастливата връзка, сексът спомага отделянето на химикали в тялото, които го предпазват от болести.

Други изследвания показват, че сексът и мастурбацията съдействат за облекчаване на ставни и мускулни болки, борят депресивни състояния, полезни са за сърцето и удължават живота.

Въпреки това, ние често нямаме дстатъчно време или енергия за секс. Според Мастърс и Джонсън институт, поне една трета от двойките в САЩ страдат от недостиг на сексуално желание. Лесно е да пренебрегнем върховния празник на човешкото удоволствие след тежък работен ден.

Но има начини да се погрижим правенето на любов да бъде страстна, интензивна и редовна част от живота ни, без значение на каква възраст сме и колко натоварено е ежедневието ни.

Създайте сексуална енергия

добрият сексНай-сигурният начин да се възбуди сексуалният апетит и да се увеличи сексуалната активност, е чрез физически упражнения. Като надеждно лекарство, аеробните упражнения завихрят хормоните, отмиват стреса, намаляват мазнините и възстновяват тялото, изпълвайки ни с подновена жизненост, по-голяма увереност и ни дават блясъка на доброто здраве. Редовните упражнения подобрават кръвоснабдяването на гениталиите и подготвят мъжете и жените за секс.

“Редовните заниманията със спорт, промениха сексуалния ни живот,” отбелязва 42 годишната Мери Джейн Плат, която е майка на три деца. “Откакто караме колело заедно, имаме много повече енергия, с която се обгръщаме един друг. Прекрасно е.”

Опитът на Мери Джейн не е необичаен. Проведено изследване от университета на Калифорния върху мъже на средна възраст със заседнал начин на живот разкрива, че след един час тренировка, три пъти седмично, мъжете демонстрират подобрена сексуална функция, правят по-често секс и получават по-голямо удовлетворение при оргазъм.

Подобно, изследователи от колежа Бентли, Масачузец, откриват, че активни жени, навлезли в четирийсетте, правят секс по-често (около седем пъти месечно) и с по-голямо удоволствие в сравнение с други, които се движат малко. Тъй като сексът изисква издръжливост, укрепването на сърдечния мускул със аеробни тренировки като ходене, тичане, каране на колело или плуване за поне 30 минути, три пъти седмично, ще помогне и на двамата партньори да правят секс по-дълго и по-често.

Лицевите опори и коремните преси също са превъзходни упражнения, които е хубаво да се добавят към тренировката. С тях заякват раменете, гръдните и коремните мускули, които се използват по време на сексуален акт. Поддържането на тези мускули, помага да се увеличи силата и издръжливостта на човека, което му позволява да прави секс продължително и с голямо удовослтвие.

Сексуални загрявки

сексуални загрявкиЗа разлика от муслуките на ръцете и краката, сексуалните мускули рядко са активни. Въпреки това, укрепването на тези “тайни” мускули, може да доведе до секс с по-голяма интензивност. Упражненията на Кегел заздравяват мускулите на вагината и служат на жената да добие контрол над тях, за да обхванат пениса и да достигат до оргазъм по-лесно.

Мъжете могат да използват тези упражниения, за да отлагат еякулацита, като съкращават мускулите на тазовото дъно, точно преди да получат оргазъм, след което напълно ги отпуснат. Тези упражения, кръстени на лекаря от Лос Анжелис Арнолд Хегел, заздравяват мускулите на таза. Въпреки, че понякога се бъркат с коремните мускули, те са тези, които се използват, за да спре уринирането, а не мускулите, с които прибирате стомаха или стягате дупето.

Ето как работят упражненията на Кегел: съкратете мускулите на тазовото дъно като стискате, както при спиране на потока на урината и задръжте поне 2-3 секунди. Издишайте при всяка контракция, задръжте, след което вдишайте и напълно отпуснете мускулите преди следващата. За да не прекалявате, започнете с 10 или 20 контракции. Упражненията на Кегел може да се практикуват в общи линии, навсякъде и по всяко време.

Оптайте да ги правите сутрин с всяка хапка от закуската си, докато си говорите с колеги, гледате телевизия или разгръщате страниците на някое спосание, докато достигнете до 100 – 200 контракции всеки ден. “Стискането” е лесно и забавно и може да ви възбуди. Ежедневните занимания ще дадат резултати след месец.

Разтягане

Следните разтягания на таза ще подпомогнат активните мускули по време на секс, да станат подвижни и гъвкави и ще улеснят оргазма. Всяко разтягане може да се прави в спалнята, върху твърд матрак или на пода. Облечете се със широки дрехи или останете голи и си пуснете любима музика. Тъй като тези упражнения възбуждат силно сексуално желание, може да пожелаете да ги правите заедно с партньора си.

Повдигания на таза

сексуална енергияЛегнете по гръб с леко раздалечени сгънати колене. Ходилата са стъпили на пода, ръцете са до тялото. Вдишайте, стягайки коремните мускули и дупето, и повдигнете таза, докато изправите гърба си. Внимавайте да не извивате гръб. Дишайте нормално и задръжте позицията поне 10 секунди. Издишайте като отпуснете тялото и повторете упражнението.

Когато приключите повдиганията, опитайте да направите няколко тазови отскока, упражнение, което може да порвокира мощни сексуални страсти, според сексолозите Дейвид и Елън Рамсдейл.
Точно като при повдигането на таза, коленете са сгънати и леко раздалечени. Дланите са обърнати нагоре. Вдишайте и повдигнете малко таза. Тогава издишайте и отпуснете, така че гърбът леко да отскочи от земята. Експериментирайте с вариации. Целта е да се почувствате отворени и отпуснати.

Пеперудата

Легнете по гръб със сгънати колене. Краката са прилепнали и стъпили на пода. Издърпайте ги, докато се опрат в дупето. Завъртете глезените си, така че стъпалата да застатнат прилепнали едно срещу друго. Коленете са обърнати навън.

Доближете коленете си към пода, като внимавате да не оказвате твърде силен натиск. Вие или партньорът Ви, може внимателно да притиснете надолу краката си. Когато коленете ви достигнат максимално разтягане, задръжте приблизително 60 секунди. Внимателно съберете краката си с ръце и се отпуснете.

Това упражнение може да се направи и от седеж, с опрян гръб в гърба на партньора. Седнете с прав гръб един към друг и опрете гръбнака си. Отпуснете раменете си и изправете главата. Придърпайте краката си, колкото е възможно към тялото и ги завъртете така, че стъпалата да се допрат и коленете да се насочат навън. Оттласкайте краката си. Дишайте дълбоко и наблюдавайте как коленете ви се снишават, като внимавате да не ги насилвате.

Пеперудата е полезна и при менструални отклонения, уринарни проблеми и се смята, че помага за облекчаване на родилни болки.

Сексуален фитнес

Има и много други упражнения и разтягания, които могат да подобрят не само сексуалния ни живот, но и менталното и физическото ни здраве. Йога и уроците по танци, са чудесни занимания, които помагат да се разтегнат тазовите мускули. Плуването и други видове спорт, които включват ритане, също са полезни.

Редовните упражнения, независимо какви, повдигат духа, устойчивостта, страстта, удоволствието ... всички аспекти на сексуалния ни живот. Затова упражнявайте се и се наслаждавайте. Ползите са много.

От писателите на  DiscoveryHealth.com

09.06.2014 г.

Коментари за Сексуални гимнастики

Броненосец (2014-06-11 16:49:10)
Аааааа супер яко!

Breast Max

Wellman








Copyright © 2005 - 2018 sexwell.bg   Boiled by WebSins WebSins

Google+