Първия път, в който носих гейша топчета

Това, което ще прочетете по-долу, е анонимен разказ на дама, използвала за пръв път вагинални топчета LUNA Beads.

lelo luna beadsПървият път, когато използвах вагинални топчета LUNA, беше и първият път, когато изобщо се докоснах до този тип секс-аксесоар.

С приятеля ми излизахме сравнително отскоро, а сексът между нас беше чисто електричество - хвърчаха искри! След няколко месеца на секс във всички възможни пози, във всички възможни часове и на всички места, търсехме нови начини да експериментираме. Прекарахме цял съботен следобед, ровейки се в различни сайтове за секс играчки и разглеждахме какви ли не чудатости - от най-хубавите и скъпарски до най-абсурдните и странни играчки. Бяхме заинтригувани от всичко, но решихме да започнем с нещо по-основно и, честно казано, нещо по-евтино.

Избрах си вагинални топчета LUNA на LELO. Бях чела за ползите и удоволствието от тях, и ми се стори като нещо не-чак-толкова рисковано. Поръчахме ги онлайн и ги получихме в дискретен пакет още на следващия ден.

Бяхме планирали пътуване през уикенда - да посетим наши приятели в друг град. Тъй като пътуването беше повече с цел разнообразие, решихме да вземем и топчетата - да си имаме малка, наша си тайна. Сложих ги в чантата си, заедно с две дозички лубрикант.

В петък след работа тръгнахме и пристигнахме късно, за вечеря. Срещнахме се с приятелите си, прекарахме приятна вечер, пиейки вкъщи, след което ние си отидохме в хотела. След душ и сортиране на всичкия багаж, и двамата буквално се сринахме в леглото. Нямаше секс тази вечер...

На сутринта се събудих с идеята да си сложа топчетата, докато обикаляме града. Обаче се замислих - щяхме да сме навън цял ден, малко е рисковано. Ами ако не ми хареса усещането? Или по-лошо, какво ще стане, ако вземат, че паднат докато съм навън, например в някой музей?!

Приятелят ми също предричаше някакво потенциално неудобно положение и затова решихме да ги оставим в хотела. Излязохме, наслаждавахме се на фантастичния град и се върнахме в  хотела малко преди вечеря. Вече бях започнала да се отказвам от идеята да пробвам топчетата на път, а да си ги сложа на спокойствие у дома. Но когато влязох в банята, за да си взема душ преди вечерята с нашите приятели, любопитството ме почопли.

Казах си, най-малкото трябва да ги изпробвам сама, за да видя как ги усещам.lelo luna beads 2

Реших да започна само с първото топче, което се освобождава от халката, и да видя как се усеща - поставянето е доста просто, особено ако вече сте малко "смазани". Горе-долу същото, като поставянето на тампон. Всъщност беше толкова лесно, че след като поседях 10-на минути под душа, реших да върна първото топче в люлката му, и да ги сложа и двете. Това беше малко по-трудно, честно казано повече заради силиконовата люлка, отколкото заради големината на самите топчета. Няколко отпускащи вдишвания, в комбинация с лубрикант свършиха идеална работа.

Приятелят ми вече даваше зор да излизаме. Мислех да му кажа, че съм си сложила топчетата, но реших да изчакам да излезем, и да го споделя навън със съобщение на телефона - да видим как ще си контролира реакцията!

За съжаление, този план отиде по дяволите... гаджето ми се оказа твърде учтиво, че да провери телефона си по време на вечеря.

Приятелите ни бяха тиха двойка. След като приключихме с храната, ни отведоха в малък бар с музика на живо. Не изглеждаше танцувално само по себе си, но имаше няколко души, които се бяха осмелили да се поразкършат.

До този момент не бях усетила особено моите малки топченца LUNA и някак си забравих за тях. Поне до момента, в който групата не започна да свири едно много по-мелодично парче. Леко танцувайки в ритъма на музиката, започнах да усещам топчетата да потрепват. Тръпчици пропълзяха по тялото и по бузите ми. Стана ми доста хубаво!

Колкото по-резки движения правех, толкова повече усещах LUNA Beads, а тялото ми ги обхващаше колкото може по-силно. Танцувайки бавно, един срещу друг с приятеля ми, усещах по-малко ефекта им, но с интерес продължих да експериментирам с различни ритми.

Докато с него бяхме близо танцувайки, усещах сладък гъдел там долу и започнах да му хвърлям особени погледи, които той недвусмиселно разбра. С това новообразувало се напрежение между нас, решихме да кажем на нашите приятели, че сме уморени и ще се прибираме - въпреки че никога не сме били първите, които са се измаряли!

Когато стигнахме в стаята си, той ме хвърли на леглото, преди да успея дори да започна да свалям обувките си. Тогава открих второ предимство на топчетата: започнахме секс с много малко любовна игра, защото тялото ми се чувстваше така, сякаш ме е подготвял с часове!

Беше забележителна нощ, определено! След този момент започнах по-често да експериментирам с топчетата - носих ги докато карам колело или профилактично да правя кегел упражнения - докато пазарувам. Започнах да усещам мускулите на вагината си много по-стегнати от преди, приятелят ми също го усещаше. Определено препоръчвам всяка жена да опита поне веднъж - може това да се окаже малката тръпка, която търсите!

LUNA beads можете да разгледате тук!
18.05.2018 г.

Коментари за Първия път, в който носих гейша топчета