LELO искат да променят представата ни за презерватива

Когато преди месец LELO обявиха намерението си да направят най-революционната промяна в дизайна на кондома след измислянето на резервоарчето, всички си мислеха, че става въпрос за първоаприлска шега. Все пак – какво повече може да му се измисли на презерватива? Хората до такава степен са свикнали с неговия вид – който не е променян от 70 години насам, че буквално не вярват подобна иновация е възможна.

Истината обаче е, че LELO HEX наистина цели да бъде новият презерватив – и ще се появи на пазара през лятото на 2016. Как ще изглежда и с какво ще ни изнената, засега остава тайна.

От създаването на латексовия презерватив са изминали близо 70 години. В началото той нито е лубрикиран, нито има резервоар, което създава куп проблеми – и го прави не толкова надежден, колкото днешните си събратя. От гениалната идея за добавяне на лубрикант и резервоар досега обаче, никой не се е наемал да усъвършенства концепцията за кондома – като изключим леки добавки като оребрения, точици, вкусове или алтернативен материал като полиуретан, дизайнът на презерватива си остава все един и същ.

condoms

“Потребителите просто не вярват, че е възможно да се създаде по-добър презерватив,” казва Стив Томпсън, главен маркетинг експерт в LELO, “и това сериозно вреди на процента ползваемост. Хората намират кондомите за морално остарели и скучни, и не ги използват, а това води до разпространение на полови болести и нежелана бременност в ранна възраст.”

По време на създаването на концепцията за HEX, LELO са провели проучване сред 10,000 свои клиенти и открили, че:
 
  • 71% от хората не обичат да използват презервативи;
  • 86% от хората не са сменяли предпочитаната марка кондоми за изминалата година.
Ако хората не обичат да ползват презервативи, защо не пробват нещо ново? Защото... няма такова нещо.

banana condom
Експертите от LELO са съгласни, че за да бъдат убедени повече хора да използват кондоми, трябва да се направи реален ъпдейт на дизайна – а не на свойствата. Трябва да бъде ново и по-добро!

“Иновациите в света на сексуалното удоволствие, сексуалната култура и здраве, са наистина безбройни, особено през последните 20 години. Но кондомът си остава все същия. Той работи добре такъв, какъвто е, и брандовете го смятат за самодостатъчен. Но много хора, които имат лесен достъп до презервативи, не ги използват, защото са отегчени от тях.“, казва д-р Жана Врангалова, секс изследовател, писател и професор в Нюйоркския университет по човешката сексуалност.

Културата на обществото ни не насърчава хората да нарушават статуквото в областта на секса, а евентуална иновация в дизайна на кондомите вероятно ще подразни монополистите в производството им. Но LELO са смели и дават голяма надежда за новото си творение HEX. 

С нетърпение очакваме лято 2016, когато ще бъдем запознати с този нов продукт. Дали ще промени изцяло начина, по който виждаме и използваме презервативите? Времето ще покаже...

Сайтът на HEX кондомите можете да следите тук.
06.05.2016 г.

Коментари за LELO искат да променят представата ни за презерватива









Copyright © 2005 - 2017 sexwell.bg   Boiled by WebSins WebSins

Google+